8 Toxic People You Should Get Rid Of

by - 07:30:00

  1. Those who spread negativity
  2. Those who criticize you all the time
  3. Those who waste your time
  4. Those who are jealous
  5. Those who play the victim
  6. Those who don't care
  7. Those who are self-centered
  8. Those who keep disappointing you

Betul tak? Toxic people ni, buang je dari hidup korang. Nescaya aman bahagia tau hidup. Hahahaa




You May Also Like

5 COMMENT

  1. Jangan berkawan dgn toxic people ni. Hidup pun merana

    ReplyDelete
  2. betul, kadang lebih baik kita fikir kan pasal diri kita dari orang lain...

    ReplyDelete
  3. memang kena jauhi lah toxic ciri-ciri toxic people ni. betul, baru aman hidup

    ReplyDelete
  4. Yeahh remove je diorang ni. They're not worth your time gitu :)

    ReplyDelete
  5. Memnag bahagia kalau ditendang jauh-jauh orang macam nie..

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.