Dah join belum?

by - 09:19:00



ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

Hai koranggg! Nak tanyaaa korang dah join ke belum giveaway tudung bawal yang aku anjurkan pada bulan lepas? Sebab giveaway tu nak tamat dah lagi beberapa hari je lagi okay! Last day 18 Oktober 2018 ini bersamaan hari Khamis. Hehehh. Kalau belum join, jemput jemput lahh join yee.

Kepada yang dah join, aku ucapkan jutaan terima kasih tidak terhingga. Nanti dah tamat giveaway, bila ada masa terluang, aku akan listkan senarai peserta yaa. Kemungkinan akan ambik masa jugak lah yee nak pilih pemenang nanti. So jangan marah yee kalau iols lambat announce siapa pemenang. Hehehee

Klik banner di bawah untuk ke entry giveaway. Have a nice day !








You May Also Like

2 COMMENT

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.