Monday, 16 October 2017

Maka tamatlah Giveaway Paling Gedik ni :)


ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

Pertama sekali, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang telah menyertai Giveaway Paling Gedik yang telah aku buat pada bulan September lepas yang mana tarikh tamat giveaway tersebut aku masih belum nyatakan.


Maka, hari ini dengan penuh rendah diri dan rasa bahagia, aku nak umukan bahawa aku telah tamatkan giveaway ini. Hihii.

Pemenang bertuah yang bakal menerima baju tidur gedik ni akan aku umumkan kemungkinan dalam beberapa hari lagi yaa. Adakah milik awak yang sedang membaca entry ini?  Kita tunggu dan lihat siapa yang kena.

Terima kasih !






7 comments:

  1. Yeah!! Dah tamat.. Tak sabar nak tunggu siapa yang menang..
    Bolehlah menggedik dengan hadiah yang ohsem..

    ReplyDelete
  2. ooo. dah tamat eh. Gedik betoi pengomen kat atas tu.

    ReplyDelete
  3. Waaaa.. siapa la yang bertuah tu kan.. :)

    ReplyDelete
  4. Uuu dah la comey baju tdo tu hehe

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.