Follow Us @soratemplates

Thursday, 28 September 2017

Aku pulak yang rasa nak tekan!


ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

Aku pulak rasa nak tekan! Haaa tekan apa? Hahahaaa. Tu haa iklan tu. Apahal lawa sangat banner dia. Rasa mcm nak dipicit-picit ditekan-tekan je sbb nak tahu apa benda. Hahahaa. Rujuk gambar di bawah.


Eversoft punya product. Nampak comel dan sangat menarik dia punya packaging dan iklan. Dah dijual kat drugstore tak? Kalau dah macam boleh jeeeeeeeeeee beli hehehee. 

Maklumat lanjut boleh klik kat iklan nuffnang tu. Ada kat bawah header, bawah post dan di sidebar. (cehhh promote ke ni?)

Have a nice day people!!





2 comments:

  1. dah tertekan pulak! ahahhaha takpe saya tolong rrai tekan...

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.