Friday, 16 June 2017

The Cartieca Giveaway #2


ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

Hi. Rasa mcm dah lama sangat tak menaip kat blog. Pheww. Ni pun menaip sebab terpesona dengan giveaway ni. Korang yang belum join tu meh meh join sekali. Klik pada gambar di atas untuk maklumat lanjut.

Wish me luck!

4 comments:

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.