Follow Us @soratemplates

Sunday, 20 November 2016

Giveaway Kek Lapis Sarawak by Ain Syahirah


ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

Hai korang! Woww. Giveaway ni daebak sungguh. Siapa laa yang tak suka kek lapis Sarawak kan. Semua suka. Aku jarang makan kek lapis sarawak ni. Maklumlah harga dia kalau kat semenanjung ko paham paham je lah. Last aku makan perisa masam masam manis. Sedap gila k kek lalpis sarawak yang masam2 manis punya! Rasa dia mcm jajan asam bulat kecik2 tu yang masa kecik2 aku ada selalu makan. Budak zaman sekarang tak makan kot jajan tu. Hahaha

So kalau korang nak join giveaway best ni klik pada banner di atas ok! Good luck!

Tempoh Giveway : 20 November 2016- 1 Januari 2017. ( Satu bulan lebih )
Keputusan : 2 Januari 2017
Hadiah akan dipos : 15 Januari 2017


10 comments:

  1. Hai, thank for join this GA. Dah boleh semak nama peserta ye..:)

    ReplyDelete
  2. All the best ye:)
    Miza nak jemput join giveaway miza pulak..^^
    http://dorayakino.blogspot.my/2016/11/giveaway-miniature-photography-by-waza.html?m=1

    ReplyDelete
  3. good luck

    http://akupenulisluarbiasa.blogspot.my/2016/11/giveaway-kek-lapis-sarawak-by-ain.html

    ReplyDelete
  4. good luck rrai !
    https://mellyacrayola.blogspot.my/

    ReplyDelete
  5. All the best.... dtg dr segmen sama..

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/11/giveaway-kek-lapis-sarawak-by-ain.html

    ReplyDelete
  6. singgah dari segmen yang sama

    https://misspurple17.blogspot.my/2016/12/giveaway-kek-lapis-sarawak-by-ain.html

    ReplyDelete
  7. SINGGAH DARI

    https://belogsjm.blogspot.my/2016/11/giveaway-kek-lapis-sarawak-by-ain.html

    ReplyDelete
  8. goodluck..:)

    http://meinnameisthazrina.blogspot.com/2016/12/giveaway-kek-lapis-sarawak-by-ain.html

    ReplyDelete
  9. hai , singgah dari segmen yang sama

    http://thezafirahnazri.blogspot.my/2016/11/giveaway-kek-lapis-sarawak-by-ain.html

    selamat berjaya !

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.