Follow Us @soratemplates

Friday, 23 September 2016

Giveaway by BusyraTakiyudin

http://www.busyratakiyudin.com/2016/09/giveaway-by-busyratakiyudin.html



Assalamualaikum | Salam sejahtera

Sebelum tidur ni, aku nak ajak korang join GA ni. Klik kat banner atas untuk join.

Tuliskan kekurangan blog ini (dari segi penulisan / halaman blog / ataupun apa saja yang membolehkan aku perbetulkan apa yang kurang di blog ini) *tak perlu panjang, satu ayat dah mencukupi*

 Hmm. Punya la I scroll atas sampai bawah dua kali. Taktau tang mana kurang. Lepas tu perasan lah tang blog arkib. Mungkin lagi kemas kalau letak scroll bar. Haa tu je. Lain-lain cun melecun dah takde cacat cela. Perfect ten gitu. Hahahaa

 Jangan lupa join yaa!



6 comments:

  1. hahaha, tulah, susah bebenor nak mencari kekurangan tu, mai sampai tak jumpa.

    all the best rrai.

    ReplyDelete
  2. singgah BW ..
    http://www.kennymerligal.com/2016/09/giveaway-by-busyratakiyudin.html

    ReplyDelete
  3. Singgah dari

    https://belogs.blogspot.my/2016/09/giveaway-by-busyratakiyudin.html

    ReplyDelete
  4. Assalamuaikum Bajuwarnacoklat.com...

    Singgah dari giveaway yang sama...http://lynk.my/GIPJ

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.