Follow Us @soratemplates

Sunday, 21 August 2016

Nak freebies cursor nama anda?


ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

Hai! Siapa nak aku buatkan cursor nama dia macam cursor aku ni? Aku nak buat freebies cursor nama. But Idono nama apa nak letak. Kalau korang nak aku buat nama korang, tinggalkan komen nama korang kat bawah. Nama pendek je k. Aku pilih secara random nanti. Kalau nama panjang2 aku tak pilih. Hahahaha. Lepas tu nanti bila aku dah publish freebies cursor nama tu, korang boleh laa guna. Hihi. Font tak semestinya sama font mcm aku. Font random. Tp bukan font "esaimen" lah. Kahhkah. Kalau berminat boleh tinggalkan komen. Soon aku akan buatkan cursor tu. Taaataa!





10 comments:

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.