FREEBIES Background Part 18 [Noise]

ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

Bakground kali ni nama dia background noise. I made it so nak guna silakan yaa. Cuma dilarang sama sekali untuk RE-FREEBIES. Selalu kalau aku bikin background mmg kaler dia aku buat lebih sikit. Mcm purple, tengok, sampai empat kod warna purple aku buat. Hahaha. Noise aku buat ni tak tinggi sgt so korang sendiri boleh nampak macam background glitter pun ada kan.

Kalau nak tengok background lain klik SINI




 
















PERINGATAN: SILA RELOAD THIS PAGE SEKIRANYA TERDAPAT MANA2 GAMBAR/BACKGROUND YANG CRASHED/PECAH.

No comments:

Post a Comment

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.