Follow Us @soratemplates

Tuesday, 5 April 2016

PROMOSI Shawl Chiffon Keknis RM10 sahaja!!

ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

Hai everyone! Saya ada berita gembira untuk dikongsikan bersama anda! My bestfriend, Shafa, tengah buat promosi untuk tudung chiffon keknis dengan harga rm10 sahaja guysss!!! Kalau beli tiga helai dapat free postage. Haaa gilaaa murah kan kan.

Harga untuk shawl shimmering pulak adalah RM15 sehelai. Beli tiga dapat free postage. Shawl shimmering ni best sangat. Aku pun suka gila pakai.


Testimoni dari pembeli yang dah beli tudung dari Shafa:



So. Kalau uols berminat, boleh hubungi kawan saya di 017-3160 286. Nama dia Shafa. Dia pun comel macam saya HAHAHAHAHA. *padahal Shafa lagi comel dari guaa sob sob*

Stok terhad ok! Kalau nak usha warna apa ada semua boleh wasap Shafa. Dia sangat sangat peramah. So uols boleh tanya apa2 je kayy.

Tataaa!








8 comments:

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.