ABOUT POLICY TUTORIAL FREEBIES REVIEW TEMPAHAN

Tempahan Edit Blog Erin Isa

ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

Alhamdulillah. Siap juga tempahan blog untuk Erin! Hihi. Erin nak warna hitam sebagai main colour and also have grey and white. Untuk bunga pulak pink pink gittew. Thankyou Erin tempah dengan I. Hihikk. Senang berurusan dengan Erin ni. Tak banyak songeh orangnya. Untuk header tu, doodle adalah freebies dari blogger Diya Hanun. Yang mmg femes emes terer buat doodle. Malahan aku pun baru je tempah doodle kat dia kelmarin. Namun begitu masih belum berkesempatan nak mengedit header blog ni haa. Hahaha. Nantilah deh. Buat masa ni korang tatap jelah muka ploles gua kat header tu KAHKAHHHHKAH



Ni menutab Erin:

Ini watermark:


Again thankyou so much Erin sayang! Uols jangan lupa follow dan terjah blog Erin okay. Tataa!








1 comment:

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...