Follow Us @soratemplates

Friday, 26 February 2016

Harimau Sado, Kim Jong Kook Tampan

ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

Tajuk kemain yee Rrai. Hihiks. Tengok harimau ni teringat kat JongKook. Auchh. Tampan kacak ganteng sungguh laa harimau ni hahaha. Pictures source from Facebook.





Tangan dia cam Gedik lah. Cuma bezanya Gedik lemak je kat tangan dia. Kihhkih. Sentap sepuluh hari kalau dia baca ni. Ampun sayang.

Have a nice day everyone! Tataa!


6 comments:

  1. Rasa nak usik je lengan tu. Ni kes bosan dalam zoo, hari2 angkat dumbell xD

    ReplyDelete
  2. sado betul..dah kawen ka blom ni..hihihi

    ReplyDelete
  3. pergh! nampak gagah dan garang gitu...

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.