Follow Us @soratemplates

Sunday, 14 February 2016

Anzalna's Barbie Bachelorrete Tea Party

ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

All this picture kredit to Facebook. Anzalna ni cantiknyaaaaaa lahai! Slim dan ploles Jah. Jeles tau I. Kat bawah ni yg lima orang tu aku baca katanya Anzalna punya adik beradik. Serius lawa lawa semuanya. Semua ok! Hukkhuk. I jadi insecure kejap melihat kecantikan para gadis begini bilamana aku masih disini berbedak sejuk dan tak ploles ploles malahan perut berlemak gemok kemain. Kahkahh.







Ini mak Anzalna. Cantik jugak kan mak dia? No wonder lah anak anak beliau semua cantik jelita semua.








4 comments:

  1. ok lawa nak mamps. Hahahahah qila punya self esteem dah jatuh terjelopok.
    maceh lah ye rrai :p hihihihi goodnight!

    ReplyDelete
  2. semua adik beradik ni? patut la santekkkk

    ReplyDelete
  3. pergh..lawa2 deme....jelly tetiba membuak tapi dah tenggelam pulak da...hahahhahah

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.