[VIRAL] Baju sekolah cari kat bundle


Gambar credit to Sukan Star TV

Bila baca betul-betul conversation dalam gambar ni, terus rasa serba salah kat mak ayah aku. Sekarang ni kos sara hidup mmg tinggi. Mmg tak dapat nak dinafikan lagi. Haritu aku pergi ikut beli barang sekolah adik aku untuk tahun depan. Beli beg sekolah dua, kasut satu, baju sekolah 2, seluar sekolah 2 dan alat tulis, harga dah tiga ratus lebih. Baju sekolah skrg pun harga tak reasonable aku rasa. Baju sekolah je dah tiga puluh lebih weyh. Allahu. Tu pun mak aku kata nak kena beli kasut lagi satu sbb kalau satu je susah nanti hujan ke apa besoknya kasut tak kering pulak. Dgn GST lagi, harga tu ini semua melambung MasyaaAllah. Tiba-tiba aku rasa sedih jadi rakyat Malaysia ni.




PLEASE PLEASE PLEASE VOTE ME BY CLICK THIS. TQ!> http://lynk.my/GoIA






3 comments:

  1. Sigh..barang sekarang dah mahak kan.. nak mkn pun rasa kena jimat2

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.