Sweet Pulak Kawan I Pepagi ni


ASSALAMUALAIKUM | SALAM SEJAHTERA

Pagi-pagi ni aku mmg rajin baca mesej yang korang tinggalkan kat cbox. Tapi hari ni, tgk cbox jek lebor senyum hakuuu. Sweet plakkk aiii kawan aku ni tauuuu. Macam gula-gula kapas extra manis pulak dia nih. Sweet mcm orangnyaa. Hahahaa



Btw. Rindu Sab jugakkkk! Its so wonderful to meet and be friend with someone like you. And thanks too to become one of amazing blogger. Hihi. Maseh buat Rrai nyengih pepagi ni.

Jom bom blog Sab! Click HERE

And please vote for me to have my own domain by clicking HERE and HERE [tunggu sampai habis loading yaa], do leave your comment please? TQ!






5 comments:

  1. Alololo.....sweet sgt kawan Rhai tu.... Alhamdulillah dikurniakan kawan sebaik itu... ;-) moga semua kawan2 kte baik hati seperti dia ye..ameen.

    ReplyDelete
  2. Bagus yer ada kawan seperti itu dear...rindu rinduan sesama sahabat

    ReplyDelete
  3. hihi.. cik en nk rindu gak la.. rindu kat rrai..
    Jom baca entri : Blog Nurfuzie Dot Com di Utusan Malaysia

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.