JANGAN BERCINTA SEPERTI HANTU

Jangan bercinta seperti hantu! Perangai jangan setan satu-satu!

Kalau bercinta DENGAN hantu, tu lain cerita. Itu perangai macam jiran sebelah aku Kak Esah, bercinta dengan Jin!

Lagi satu jenis hantu Cik Bedah nak tambah:

Jangan bercinta seperti POLONG! Kalau tak hidup kau tak senang, kena tinggal serumah dengan Mak Temah. Mana kau nak lari? Kau lagi rela mati? Dah jadi polong pun. Kau redha dengan yang maha esa je lah dik.

(Copy paste dari facebook Bonda Bedah dan Mak Temah. I actually kinda love with all their statements dan their sarcastic words. Kahhkah. Pedas. Tapi berguna untuk sedarkan orang yang tak sedar diri atau lupa diri.)

ps: Abang Posmen dah hantar hadiah untuk GA. Huuhu. Kite beli online je. Nanti iolsss update yaa. Henpon mati sbb malam tadi sebok main game masak-masak. Lolol

Pencarian sponsor masih dibukaa. Siapa sudi jadi sponsor boleh baca kat SINI


Terima kasih!










2 comments:

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.