REVIEW BLOG: THEWAFFLELYSHA.BLOGSPOT.COM


Assalamualaikum.

Next. We're going to review blog Ell pulak. Siapa Ell? Heheh. Beliau adalah pemilik blog thewafflelysha ni. Kinda cute kan nama dia? Tetiba aku teringat waffle coklat kat cafe Kuim pulak. Nyumnyum. Sedapnyaa kalau den dapat makan sekarang nih.


Nak belanja gambar sikit.

Blog Ell ni menggunakan latar belakang galaxy gituuu. I loikeeee! Blog Ell pun kemas. Takde letak widget yang tidak diperlukan. So blog tak lah nampak serabut. Yedakkk? Ell ni pun rajin join GA/ Segmen. Kalau uolsss ada buat GA boleh laa ajak si Ell ni yaa. Nama dia actually Elysha. Full name dalam ic idontknow laah. Boleh tanya Ell sendiri kalau nak tahu. Hehehh

Nampaknya Ell sekarang tengah fokus dalam study diaa. I wish you to be great heh Ell. Good luck! 

Jom terjah blog Ell. Tekan SINI






No comments:

Post a Comment

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.