ABOUT POLICY TUTORIAL FREEBIES REVIEW TEMPAHAN

1'st Giveaway by Murni Alysa


Saya mahu mencuba vitamin C ini kerana: Saya tergolong dalam kategori "Orang yang ingin mencantikkan kulit atau orang yang mengalami masaalah kulit seperti jerawat atau ekzema memerlukan Vitamin C untuk membina kolagen kulit yang sihat dan memperbaiki tisu kulit." Kehkehh. Senang citaaaa I ada masalah jerawat yang tak lah kronik sangat tapi jerawat ni buat aku segan nak jumpa orang. Sobb sob. Serious talk. Mula mula pipi kiri jeee pastu kat pipi kanan pun ada. Sadis kan? Meh lerr bagi kite Vitamin ni kak. Soodihh den. Hikkhik

Jadi. Bagi memeriahkan GA ni gua nak tag dekat mereka ni. Harap sudi lah join yee ye.




GIVEAWAY INI AKAN AUTOMATIK TERBATAL SEKIRANYA PENYERTAAN KURANG DARI 50 PESERTA.

Tarikh tutup penyertaan adalah 15 June 2015 jam 11.59 pm

Jadi, jom join!














4 comments:

  1. thank you invite untuk join GA nie

    ReplyDelete
  2. Good luck..
    Singgah dari GA yg sama dn follow sini..
    http://cikcandysour.blogspot.com/2015/06/1st-giveaway-by-murni-alysa.html

    ReplyDelete
  3. @Cik Candy

    Singgah sini...
    Dtg dr segmen yang sama :)
    Goodluck!
    http://seindahcerita.blogspot.com/2015/06/1st-giveaway-by-murni-alysa.html

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..Akak dah update senarai peserta 1'st GA by Murni Alysa..sis boleh check disini : )

    http://murnialysa.blogspot.com/2015/06/senarai-peserta-1st-giveaway-by-murni.html

    Terima kasih banyak ya..Good Luck!!

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...