Friday, 22 May 2015

SEGMEN MENJELANG RAMADHAN 2015


Ucapan saya sempena nak menjelang bulan Ramadhan ni, firstly, semoga kita semua dapat jumpa bulan Ramadhan ni dengan tenang dan gembira. Moga bulan Ramadhan tahun ni dapat memberi kita semua satu kelainan yang mana lebih baik dari Ramadhan yang lepas. Mana tahu tahun lepas ada ponteng puasa ke. Tahun ni moga moga takde laa. Hehe. Kalau anda rasa tak cukup bajet ke, atau nak tudung lawa lawa gojes gojes untuk raya atau untuk pergi berbuka puasa nanti, marilah join Segmen kat atas ni. Sila klik pada banner di atas. Mana tahu ada tuah boleh menang ke. Gue harap gue menang lah sbb hadiah diaa osemmm uolssss. Nak tahu apa hadiah diaa? Click laju laju kat banner tu!

3 comments:

  1. assalamu`alaikum...terima kasih join...semoga berjaya =)

    ReplyDelete
  2. salam..singgah cn..good luck
    http://mummysupplementshop.blogspot.com/2015/05/segmen-menjelang-ramadhan-2015.html

    ReplyDelete
  3. Good luck

    http://akukaudansesuatu.blogspot.com/2015/05/segmen-menjelang-ramadhan-2015.html

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.